Akcje promocyjne

Jeśli firma liczy na realne zyski ze swojej działalności to nieodzownym elementem na który należy zwrócić uwagę jest promocja i reklama produktów które sprzedaje czy usług które świadczy w zakresie swojej działalności. Sukces firmy buduje się najczęściej latami, liczne kampanie, które mają na celu zbudowanie marki i wypromowanie firmy na rynku często nie są dobrze skonstruowane i przeprowadzone. Chcąc Państwu zaoszczędzić czasu i przede wszystkim pieniędzy wychodzimy naprzeciw i oferujemy akcję promocyjne „szyte na miarę”.

Każda branża jest inna i inaczej należy podejść do tematu jej promocji. Dzięki naszym nietypowym pomysłom i współpracy ze sprawdzonymi agencjami marketingowymi tworzymy wydarzenia promocyjne, które na długi czas pozostają w pamięci klienta i budują pozytywną opinię na temat promowanej firmy.

Dodatkowym atutem, który przemawia za zaangażowaniem zewnętrznej firmy w organizację akcji promocyjnych jest fakt, iż osoby związane z branżą czy firmą promowaną mają inne spojrzenie na swój produkt czy usługę. My jako osoby nie wiązane z żadną branżą  (prócz eventową) podchodzimy do każdego tematu ze „świeżym” spojrzeniem, dzięki temu zapewniamy przygotowanie oferty której wdrożenie zaowocuje zainteresowaniem klienta, który również nie jest związany z Państwa działalnością.

Przykład:

Czy jeśli ktoś zadaje państwu pytanie czy pamiętają Państwo konkretną reklamę emitowaną w telewizji czy w radiu klika lat czy nawet kilka miesięcy temu, najczęściej odpowiedź brzmi nie.


A jeśli ktoś Państwa zapyta o akcję promocyjną którą pamięta się z przeszłości, to często potrafimy przytoczyć przykłady nawet z przed kliku lat. Przykładem może być nietypowa forma promocji w centrum miasta jaką jest ustawienie balonu na ogrzewane powietrze z logo Państwa firmy, który unosi się na uwięzi zabierając na pokład chętnych przechodniów. Oprócz ogromnego wrażenia, związanego na przykład z uczestnictwem w jednym zlotów pozostają często zdjęcia, które są trwałą i niemalże niezniszczalną reklamą, która często zostaję wypuszczona w świat za pośrednictwem chociażby portali społecznościowych. Tego typu reklama nie jest inwazyjna tak jak na przykład stosy ulotek czy natarczywy mailing i pozytywnie kojarzy się każdemu jej odbiorcy co pozwala zbudować pozytywny wizerunek firmy.

Ten przykład to tylko wierzchołek góry lodowej… Jeśli szukają Państwo efektownego i efektywnego sposobu promocji Państwa działalności to zachęcamy do podjęcia współpracy z naszą firmą.